Sayfalar

12 Mar 2023

Işığı Köklendirmek

 


Işığı Köklendirmek

Ben de daha önce aldığım mesajlar ve okuduğum bilgiler nedeniyle çeşitli zamanlarda ışığı demirledim. Daha sonra ışık demirlemenin artık uygun olmadığı mesajını aldıktan sonra ışık sütunlarını ışığın akması gereken alanlara davet ettim.

6 Şubat’ta yaşadığımız deprem sonrasında davet ettiğim ışık sütunlarının bir kısmının olmadığını algıladım. İnsanlık için art arda kaos deneyimi yaşarken ışık sütunlarının insanlık ve dünya için kalıcı olabilmesi için ne yapmam gerektiğini sorduğumda, alana ağaçların bilgeliği dahil oldu. Işık köklendirme bilgisi açığa çıktı.

Işığı Köklendirmek: Fiziksel olarak bulunduğunuz, ışığa ihtiyaç olan yerlere o alanın dengesi için ışık sütununu davet edip, Gaia’nın bilgeliği ile nazikçe Dünya’ya bağlama işlemi.

Dünya’ya Işığı Köklendirmek

Çalışmayı gördüğüm vizyonlar ve kalbime doğanlara göre yazacağım. 

“Şu an bulunduğum bu alana ilahi yasalara göre davet etme iznim olan ışık sütununu Dünya’nın frekansına ve ilahi yasalara uygun olarak davet ediyorum. Gaia’nın bilgeliği ve Dünya’nın Koruyucuları rehberliğinde Yaratıcı’nın izni ile davet ettiğim ışık sütununu nazikçe Dünya’ya özgür irademle köklendiriyorum. Işık sütununun varlığı, Yaratıcı’nın ilahi olarak izin verdiği süre boyunca bu alanda Dünya’nın kundalini enerjisi değişimine uygun olarak bulunması gereken süre boyunca olsun. Işık sütunu varlığını ilahi olarak sürdürmesi gereken süre boyunca sürdürebilmesi için Yaratıcı’nın uygun gördüğü Işık Varlıkları ilahi koruma için bu ışık sütun alanına davet ediyorum. 

İnsan olarak benim sorumluluğumun üzerindeki her şeyi Yaratıcı’ya teslim ediyorum. İnsan olarak sorumlu olduğum her şeyi ışık şifası ve ışık bilgeliği ile yapabilmek için Yaratıcı’nın izin verdiği ışık varlıklardan anda rehberlik talep ediyorum.”

Bu çalışmayı daha önceden ışık demirlediğiniz yerler için yenilemeniz uygun değil.

12.02.2023

Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder