Sayfalar

9 Haz 2024

Layık Olduğumuzu Fark Etmek

 


Layık Olduğumuzu Fark Etmek

Layık olmak sadece iyiye layık olmak değil. Bir insan kendinden çıkan çok olan neyse onunla eş değer olanı varoluşuna dahil eder. Varoluş kısa bir insan ömür süresi olmadığı için insan olarak biz bu yaşamda birilerinin yapıp yapmadıkları ya da kendi yapıp yapmadıklarımız için yargıya varıyoruz. Bu yargı sonucu da ego ya da nefsimizde bulunan şeytanî bilinçlere kanıp kendimizi iyilikten uzaklaştırabiliyoruz.

Bu nedenle lütfen hayatınızda bu zamana kadar ortaya koyduğunuz ışık, sevgi ve AŞK ne kadar, kaos ne kadar bunun muhasebesini dürüst olarak yapın. Eğer bu zamana kadar çok fazla kaos var ettinizse önceliğiniz o kaosu ışığa dönüştürmek olsun. Gerçekten samimiyetle ve saf niyetle bu var ettiklerinizi arındırmak ve kendi kaos davranış kalıplarınızı ışığa dönüştürme gayretinde olursanız, meleklerden çok fazla destek alırsınız.

2001 yılında İstanbul'a taşınıncaya kadar ben daha çok ışık gerçekliğini deneyimliyordum. İstanbul'a gelip, kurumsal hayat içinde var olmak için çok fazla kaosla savaştım. Sonunda kaosa yenilip ben de iş hayatında ve yaşamımda kaotik öğretileri var ettim. Ancak bunu hayatta kalmak için yapsam da böyle olmak beni mutlu hissettirmiyordu. Bu nedenle iş hayatında bunu ışık dengesinde tutmak için çok arayışta oldum. Çok çalışma yaptım ve sonunda bunun mümkün olmadığını görüp geriye çekildim :-) 

Benim İstanbul'da yaşamım iş hayatı olduğu için bu kaotik durumun sadece iş dünyasında olduğunu zannediyordum. Ancak aslında İstanbul'da sosyal yaşamda aynı bencillik içindeymiş. Şimdi de komşuların ve dışarıda olan bizim mahallede bile oturmayan insanların kaosuna maruz kalıyorum. Bu defa da İstanbul'dan taşınmayı deneyebilirim. Ancak gittiğim yerde yine bencillik okyanusuna dalmış ve her şeyi sadece kendi hak ettiğini sanan insanlarla ya da kişilerle bir araya geleceğim için kendi içimde gerçekten AŞK boyutunda yaşamaya layık hale gelebilmek için bana empoze edilmiş kaos oyunlarını arındırma gayretindeyim.

Bu arınmayı kişisel gelişim illüzyonu ile yapmıyorum. Birçok kişisel gelişim öğretisi farklı bencillik okyanuslarına bizi çekmeye çalışıyor. Mesajları çok net alamadığım zamanlarda gerçekten huzurlu yaşamak istiyorsam bunun ancak bütün insanların belirli bir bilince gelmesi ile mümkün olduğunun vizyonunu görmüştüm. O vizyon sebebiyle de dönüşüm yolculuğumu daha çok insanla birlikte olmamız gereken zamanda yapmak için yazılar yazmaya ve videolar çekmeye başladım.

Benim yanılsamam da şu oldu. Meditasyonları yapan ya da çalışmaları yapan herkesin gerçekten kendini saflaştırmak istediğini sanıp, onların egosal oyunlarını fark edemeyip, ruhlarının onlarca yıl sonra var edeceği potansiyel gerçekliğe onların geçmesi için köprüler kurdum. Birçok insan bu kolaylaştırıcı köprülerin onlara sunulmuş büyük armağanlar olduğunu fark etmeyip henüz layık olmadıkları başka ışık gerçeklerine geçiş yapmak istediler. Burada herhangi bir insanın hakkını yemesem de Dünya'nın, hayvanların, bitkilerin ve cansız yaratılmışların hakkıyla onlara yine Dünya ve Dünya'da var olan sevgiye hizmet eden formlarla birlikte köprüler inşa ettik. Bu yaptıklarımız yetti mi :-) tabii ki yetmedi.

Uyandıktan sonra bugün meleklerle yaptığım çalışmada hayatım içinde son on yılda zorlanma sebebimin bu hizmet şekli olduğunu bana güzel melekler tatlı tatlı anlattılar. Ben de bana anlatılanları aklımın erdiğince size anlatmak için bu yazıyı yazıyorum.

Lütfen modern çağın size yarattığı istediğin her şeye sahip olmayı hak ediyorsun oyunundan kendinizi özgürleştirin. Daha sonra da gerçekten ışık boyutu hakikatine uygun olarak yaşamınızı yeniden oluşturmak için hem kalbinizle hem de aklınızla hayatınızın farkında olun. Kalbinizde pozitif duygular ve hisler barındırmazsanız, imanınız zayıfsa karanlık boyut şeytanî formlar size bol bol etki etmek için bildikleri bütün yöntemlerle sizi kuşkularla donatırlar. Aklınızda ışık bilgisi az olursa ve inancınız olmazsa tekâmülsüz şeytanî bilinçler size bol bol etki etmek için bildikleri bütün yöntemlerle sizi hırslarla donatırlar. siz de şeytanî formların ve bilinçlerin rehberliğinde kendinize kaostan kuleler inşa edersiniz. Bir de bu yaptıklarınızın ışık ya da sevgi olduğunu zannedersiniz.

21 Haziran öncesi kendi gerçeğinize dürüstçe bakıp, hayatınızı gerçekten yeniden ışık ya da sevgi ile programlamak için harika zamanlardayız. Samimi olan, saf niyette olan insanlar melekler tarafından çok destekleniyor.

09.06.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder