Sayfalar

25 Haz 2024

Spiritüel Yolculuğu Dua ile Güçlendirme

 


Spiritüel Yolculuğu Dua ile Güçlendirme

Kendi Yolculuğumu Dua ile Birleştirme

Kendi spiritüel yolculuğum 2009 yılında başlayıp, bir süre el yordamı ile devam etmişti. Daha sonra bir araya geldiğim insanlarla olan sohbetlerimiz ve okuduğum kitaplarla spiritüel yolculukta dinî öğretilerin pek yeri olmayacağını zannını ortaya çıkarmıştım.

Ben bu zanna ulaşsam da Allah beni, benden çok sevdiğinden benim yolda kaybolmamam için çok fazla destek gönderdi. Bu destekleri ben yine tam anlayamadığım için sadece gerçekten zor duruma düşünce dua edip, Allah'tan yardım istiyordum. Sonra fark ettim ki bunu yapma nedenim gizli kibirden kaynaklanıyormuş.

Seslere olan hassasiyetim sonucu geçtiğimiz aylarda bir gün yaptığım hiçbir şey işe yaramadı ve anı yönetmek benim için çok zor oldu. O zaman böylesi basit bir nedenden dolayı yardım istediğim için utanarak, Allah'tan yardım istedim. O yardım talebim sonrası gün daha dengeli ilerledi. Her gün ya da gece bu konuda yine yardım istemedim. Yardım istemediğim günlerde yine sesleri yönetemiyordum. Daha sonra her gece yatarken dua etmeye başladım. Dua ettiğim günler günün büyük bir çoğunluğunda gürültü olsa da dengede geçirdim.

Allah'a çok basit konular için başvurmamın şımarıklık olup olmadığını çok sorguladım. Hem kendi içsel rehberime hem de ruhsal rehberlerime sorduğumda şımarıklık olmadığını fark ettim.

Bu yazıyı yazmaya uyandığımda karar versem de ortam sessizleşinceye kadar yazmadan düşündüm. Düşüncelerim içinde açığa çıkan bir bilgi beni çok mutlu etti. Bu bilgi şöyle;

İnsan olarak Allah'ın bize verdiği kendinden bir parçamız mevcut. Bu parçamız her zaman Allah'la bir. Hayat içinde edindiğimiz bilgilerle ya da doğuştan getirdiğimiz mizacımızla şekillenen çeşitli parçalarımız, benliklerimiz, kimliklerimiz ve ünvanlarımız var. İşte bunların bir kısmı Allah'a yakın bir kısmı uzak. Bizim Allah'a yakın parçalarımız, Allah'tan uzak olan parçalarımızı düalite gereği zorlayarak Allah'a yaklaştırmaya çalışıyor. Allah'tan uzak parçalarımızı Allah'a yaklaştıran en güzel araç da dua etmek.

Dualarla Yolculuk

Müslüman olarak doğduğum için kalbimden geçen dualardan başka hayatımda kullandığım dualar benim Kur'an-ı Kerim'deki sureler ya da ayetlerin toplamı ile oluşturulan dualar oluyor. Bu nedenle burada yazacağım bilgiler İslamiyet temelinde olacak.

Hayat yolculuğumda dinleri ve son din İslamiyet'i anlamak konusunda çok fazla şeyi sorguladım. Eskiden cahilliğim ve ukalalığım nedeniyle bu sorgulamalarımı saygısızca da yaptım. Artık onları fark ettikçe tövbe ediyorum. Yine sorgulamaya devam ediyorum. Artık sorgulamalarımı daha saygılı yapmaya gayret ediyorum.

Hadli ve hadsiz yaptığım sorgulamalarla fark ettiğim şu oldu. Biz insanlık olarak birbirimizi çok etkiliyoruz. Dünya'da da hem Allah'a hizmet edenler hem de şeytana hizmet edenler var. Şeytana direkt ya da dolaylı hizmet edenler çoğunlukta olduğu için enerjisel etkileşimimiz nedeniyle de şeytanî programlar alanımıza daha çok dahil oluyor. Kur'an-ı Kerim'in indirildiği dil olan Arapça dua okunduğunda ya da dinlendiğinde kalbimiz bu şeytanî programlardan arındırılıp, özümüzde var olan Allah parçasının gücünü daha çok hissediyoruz. Kur'an-ı Kerim'in mealini ya da tefsirini okuduğumuz da ise aklımıza üşüşmüş şeytanî programları arındırıyoruz ve Allah katının hakikatini algılamak için zihnimizi berraklaştırmış oluyoruz.

Kur'an-ı Kerim'den Arapça dua okurken tecvidli okumayı bilmediğim için kendi okuduğum yanlış olmasın, okuyanın da yanlışına doğru diye gün geldiğinde şahitlik etmemek için "Allah'ım Kur'an-ı Kerim'i okurken ve dinlerken Cebrail'in Hazreti Muhammed'e vahiy ettiği hakikatle ve doğrulukla benim alanıma dahil olsun" diye niyet ediyorum.

Tefsiri çok nadir okuyorum. Daha çok meal okuyorum. Meal okurken de "Allah'ım Kur'an-ı Kerim'in hakikatini izinli olduğum kadarıyla senin katındaki hakikatle bilmeme izin ver." niyeti ile okuyorum. 

Yazıları yazarken, yayınları yaparken, çalışmaların alanını açarken artık Allah'a daha çok hizmet edebilmek ve benden Allah'ın hakikati olmayan bir şey insanlık planına dahil olmaması adına Besmele ile başlıyorum.

Kur'an-ı Kerim'in bilgisine ve sırrına vakıf olmadığım için hangi sure ya da hangi ayet ne zaman okunmalı bu konuyu bilmiyorum. Sadece rüyalarımda edindiğim bilgileri sizlerle paylaşıyorum. Size de bunlar iyi gelecekse hem günlük yaşamınızda hem de şifa çalışmalarınızda kullanabilirsiniz.

  • Tekâmülsüz Planı Arındıran: Kelime-i Şehadet
  • Karanlık Planı Arındıran: Felâk ve Nâs Sureleri
  • Negatif Planı Arındıran: Besmele
  • Absolute Planı Arındıran: Ayete'l Kürsi Duası

Yaşam planınızdaki zorluğu kolaylaştıracak dua, ayet, zikir ya da esmanın kalbinize doğması için dilerseniz şöyle bir niyette bulunabilirsiniz "Allah'ım yaşadığım ... (yaşadığınız zorluk neyse onu ifade edin) sorununu şifalandırmam için Senin Kelâm'ından bana rehber olacak sure, dua, ayet, zikir ya da Senin güzel isimlerinle beni buluştur." Bu niyetle dilerseniz kalbinize cevabın gelmesini bekleyebilirsiniz ya da dilerseniz Kur'an-ı Kerim'in mealini ya da bir dua kitabını gözlerinizi kapatıp kalbinize odaklanarak açıp, size görünür olanı okuyabilirsiniz.

Yaşam yolculuğunuzda mutlu ya da mutsuz her anınızda Allah'la kendi duanız ya da O'ndan insanlığa gelen ayetlerle, surelerle konuşursanız hayatınıza daha çok Allah'ın Cemal'ini dahil edersiniz.

Spiritüel Yolculuğu Saflaştırmada Tövbenin Desteği

Yukarıda bahsettiğim gibi siz de zaman zaman benim gibi hadsizce Allah'la iletişimde oldunuzsa ya da varoluşu anlamadığınız için isyanda olduğunuz zamanlar olduysa bu zamanları AŞKa dönüştürmek için bol bol tövbe edip, o yaptıklarınızı bir daha yapmamak için Allah'tan yardım isteyebilirsiniz.

Geçmiş yaşam çalışmalarında şifa alanını en derinleştiren ve yumuşacık olmasını sağlayan aracın da tövbe olduğunu fark ettiğimden beri, tüm geçmiş yaşam şifa çalışmalarına başlarken tövbe ediyorum. Grup çalışmalarında da tövbe etmeyi hatırlatıyorum. Tövbe etmeden önce açtığım grup çalışmaları alan açıldıktan alan kapanıncaya kadar geçen sürede üzerimden tır geçmiş gibi oluyordu. Artık daha huzurlu ve dengeli bir şifa alanı oluyor. 

Tövbenin bu kadar hafifletici etkisi az önce bahsettiğim şeytanî programların şifa alanına dahil olamamasından kaynaklanıyor. Şeytani programlar daha önce yazdığım Şeytanî Bağlardan Arınma yazısındaki çalışmalar sonrasında daha da netleşti. Tekâmülsüz plan ve karanlık tekâmül yolundaki şeytanî formlardan başka negatif boyutta da şeytanî formlar olduğunu fark ettim. negatif boyuttaki şeytanî formlar negatif boyutun en güçlü er formu olan ifrit etrafında toplanmış durumdalar. 

Bir de tekâmülsüz plandaki şeytanî formlar olan kara şeytanın, iblisin, demonun, devilin, lilithin ve luciferin; karanlık tekâmül yolundaki şeytanî formlar olan mor şeytanın, sarı şeytanın ve şeytanın; negatif tekâmül yolundaki şeytanî form olan ifritin iş birlikçileri var. Bu iş birlikçiler de kendi bağlı olduğu şeytanî forma hizmet etmek için insanlarla uyanıkken ya da uykudayken çeşitli anlaşmalar yapıyorlar. Bu anlaşmaların yapılamaması ya da bozulması için kişinin Allah'a güven ve teslimiyetinin güçlü olması gerekiyor.

Bu kadar çok etkileşimi insan olarak bizim anlamamız, fark etmemiz ya da çözümlememiz aslında pek mümkün değil. Bu nedenle biz ne kadar çok Allah'tan yardım isteyip, tövbe eder ve sınırlı insan olduğumuzun bilinci ile sorumluluğumuzu alırsak yaşamımızı daha hızlı dönüştürebiliriz. 

Bu yazdığım dönüşüm egonun çok seveceği ya da mutlu olacağı dönüşümler değildir. Bunun nedeni de egonun alanında çok fazla şeytanî programın olması. Yazdıklarımın hepsi ruhumuzu tekâmül ettirecek ve ruhumuzun mutluluğuna vesile olacak bilgiler.

Son Bilgi

Eskiden ben de etrafımdaki insanlara fikrimi ya da yaptıklarımı ifade ederken hem spiritüel hem de dini bilgilerimi aktarırken çekiniyor ve kendimi net olarak ifade etmiyordum. Daha sonra herhangi bir yaratılmışa zarar vermediğim bu bilgileri paylaşmaktan utanma ya da korkma için şeytanî bilinçlerin oyunundan özgürleşmeye niyet edip, Allah'ın razı geldiğini cesaretle ifade edebilmek için Allah'tan yardım isteyip bu konuda hem çalışmalar yapıp hem de bol bol dua ettim. Eskiden tedirgin olarak yaptıklarımı artık cesaretle yapmama aracılık eden de Âl-i İmrân Suresi 175. Ayet oldu.

Hayat planımda Allah katında korku benim öğreticimse, o öğretiyi bu ayetle birlikte Allah'tan öğrenmeye karar verdim. Allah'ın AŞKının zerresi ile kalbim buluştuğundan beri Allah'tan hiç korkmuyorum. Yaptıklarımı Allah beni cezalandıracak diye değil de Allah'ın benden daha çok razı olduğunu kalbimde hissetmek için yapıyorum. Ben bu niyette olsam da şeytanlar da kendi şeytanlıklarını yapıp beni korku ile manipüle ediyorlardı. Artık onların manipülasyonun beni durdurmaması için korkunun bir belası olacaksa o belanın benim en sevdiğimden gelmesine razı oldum.

Eğer siz de spiritüel ve dini bilginin saf olan hakikatini insanlıkla saygı ve güvenle paylaşamıyorsanız, enerjisel olarak engelleyici, vücut için de stres yaratan bu oyundan özgürleşip; içinizde saf AŞKı insanlıkla huzurla paylaşmayı tercih edebilirsiniz. Dilerseniz aşağıdaki çalışmaları kendi dualarınız ve niyetlerinizle destekleyebilirsiniz.

Başmelek Mikail'le Utanç Hissinden Özgürleşme

Başmelek Azakriel’le Korkulardan Arınma

Başmelek Ariel'le Cesaret Meditasyonu

Kalplerimizde ve akıllarımızda daha çok duanın olduğu NURlu günler bizimle olsun.

25.06.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder