Sayfalar

26 Haz 2024

Şeytanî İş Birlikçilere ve Uşaklara Alan Kapatma

 


Şeytanî İş Birlikçilere ve Uşaklara Alan Kapatma

Ön Bilgilendirme

Spiritüel Yolculuğu Dua ile Güçlendirme yazısı sonrası yazının içinde belirttiğim şeytanî iş birlikçilerle ilgili kendime şifaya niyet edip, yattım. Uyandıktan sonra enerjisel olarak kendimi çok sıkışmış hissettim. Bu sıkışmanın ne olduğunu anlamlandırmaya çalışırken şeytanî formların iş birlikçileri tanımı netleşti bir de benim için yeni bir kavram ortaya çıktı şeytanî formların uşakları.

Şeytanî Formların İş Birlikçileri: 18 yaş ve üzeri olan ruhsal ya da biyolojik olarak aktif veya pasif şeytanî herhangi bir genetik alan, parça ve ya alan bulunmamasına, aynı zamanda şeytanî formlara hizmet etme zorunluluğu olmamasına rağmen herhangi bir şeytanî forma hizmet etmeye gönüllü insanlar.

Şeytanî Formların Uşakları: 18 yaş altı olan ruhsal ya da biyolojik olarak aktif veya pasif şeytanî herhangi bir genetik alan, parça ve ya alan bulunmamasına, aynı zamanda şeytanî formlara hizmet etme zorunluluğu olmamasına rağmen şeytanî formlar tarafından istediklerini kısa ya da uzun süreli yaptırmak için kullanılan insanlar ya da insanımsılar. 

Bu yazacağım çalışmayı herhangi bir şekilde özgür iradesi ile şeytanî formlara hizmet etmemeyi seçen insanlar için yazıyorum. Şeytanî formların kişiye bir vaadi varsa ya da insanın şeytanî formlara bir sözü varsa bunların engellenmesi için yazmıyorum. Bilinçli böyle bir etkileşim alanınız varsa zaten beni takip etmezseniz her ikimiz için en hayırlısı bu olur.

Şeytanî Formların İş Birlikçilerine Alan Kapatma Niyeti

Allah'ım ilahi planın hakikatini ve benim hakikatimi en doğru Sen biliyorsun. Senden uzaklaşıp, şeytani formlara meylettiğim herhangi bir an olduysa, lütfen beni bağışla. Her zerremle sana dönmeme yardım et.

Direkt ya da dolaylı benim alanıma dahil olmuş Sana teslim etmem gereken tüm şeytanî formları, alanları, bilinçleri ve bilgileri Sana teslim ediyorum. Teslim ettiklerimin ve edemediklerimin şerrinden beni, ailemi, sevdiklerimi, benimle etkileşen hayvanları, benimle etkileşen bitkileri ve benimle etkileşen eşyaları ve ötesindeki berisindeki her şeyi Sen koru.

Dünya yaşantımda zorunlu olarak şeytanî formlarla iş birliği yapan insanlardan, kişilerden, kurumlardan, kuruluşlardan, organizasyonlardan ve diğerlerinden hizmet ya da ürün almak zorunda kalırsam bu hizmetin ya da ürünün benim alanımda şeytanî alanının çalışmaması için beni ve bu ürünle veya hizmetle etkileşen her şeyi Sen koru.

Bu zamana kadar etkileştiğim şeytanî formların iş birlikçilerine varoluşumu kapat ve tüm bağlardan beni özgür kıl. Sana sığınmadığım ya da sığınamadığım tüm anlar için beni bağışla. Bir daha onlarla etkileşime girmemem için bana yardım et.

Bilmediğim için ifade etmediğim ya da aklım ermediği için ifade edemediğim tüm şeytanî oyunlardan beni akıl ve beden sağlığım yerinde olacak şekilde yaşam planıma uygun olarak koru. Âmin.

Şeytanî Formların Uşaklarına Alan Kapatma Niyeti

Allah'ım, şeytanî formların uşaklarının eylemlerine maruz kalma nedenim neyse bunu varoluş için şifalandırmam için bana yardım et ve idrak bahşet.

Şeytanî formların uşakları ilahi olmayan bir şekilde bana müdahale ettilerse bun için senden ilahi adalet ve korunma talep ediyorum.

18 yaşımdan önce hayatımda olan ya da olmayan herhangi bir nedenden dolayı senden uzaklaştıysam ve bende uzun ya da kısa süreli şeytanî herhangi bir formun uşağı olduysam, bunu yaşattığım tüm yarattıkların için senden af ve bağışlanma diliyorum. Her bir varoluş parçasına özrümü sunuyorum. Onların ve benim varoluşumu dengeleyip, şifalandırmak için bana izin ver ve yardım et.

Şeytanî formların uşaklarının bana yaptıkları sebebiyle kendi duygu durumumu yönetemeyip sevgi boyutunun altında herhangi bir şeyi varoluşa aktardıysam, onları sevgiye dönüştürebilmem için bana yardım et. Şu andan itibaren bana etki edecek şeytanî formların uşaklarının etkisine maruz kalmamam için beni hak edişimce koru. Senin katından daha saf güçlü korunmayı hak etmem için bana yol göster.

Şeytanî formların uşaklarının zaaflarımla ya da hassasiyetlerimle bana ulaşmaması için bana yardım et.

Bu zamana kadar etkileştiğim şeytanî formların uşaklarına varoluşumu kapat ve tüm bağlardan beni özgür kıl. Sana sığınmadığım ya da sığınamadığım tüm anlar için beni bağışla. Bir daha onlarla etkileşime girmemem için bana yardım et.

Şeytanî formların bu zamana kadar beni etkilemek için kullandığı eski uşaklarına alan kapandığı için aynı ya da benzer konularda yeni uşaklarla etkilememesi için bana yardım et. Âmin.

Bunlar benim aklıma gelenler sizler de kendi aklınıza gelenleri ekleyebilirsiniz.

AŞKın bilgeliği, şifası ile donanmış harika günler bizimle olsun.

26.05.2024

 
Bu sitedeki tüm içeriğin enerjisel alanı kişinin dünya ve doğa ile ilişkisindeki saygıya göre değişir. Kişi dünyaya karşı fiziksel ve enerjisel çevre sorumluluğunu aldığında enerji alanı hak edişince artar. Kişi dünyaya karşı umursamaz ve sömürü temelinde olursa enerji alanı hak edişince azalır.
_

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder