Sayfalar

12 Şub 2019

Aşk Hali


Her yaptığım aşk çalışması sonrasında yeni bilişler ortaya çıkıyor.

Pazar günü Aşkla Ruhsal Yükseliş çalışmasını yaptık. Pazartesi gece Türkiye ile ilgili bir çalışma yapmam algısı oldu.

Çalışma esnasında Türkiye'de bir çok kültürün bir diğerine savaş ve yıkımla dönüştüğünü daha derinden görmeye başladım. Tarihte okuduklarımızın yaşanmışlıkları gözümün önüne gelmeye başladı. Evet o zaman döngüsünde ruhlar bunu deneyimlemek istediler. Savaş ve
ölümü gördükçe acı daha da derinleşti. Bu çalışmayı tek başıma dönüştüremeyeceğimi fark edince Işık Ordularını Türkiye'de savaşla ilgili ışığa dönüşmesi gereken alanların temizliği için çağırdım.

Gün içinde sağ tarafımda ağırlık oluştu. Enerjinin bana ne anlatmak istediğini anlamak için onunla bağlantıya geçtim.

Savaş enerjisi olduğunu söyledi. Bana aktardıklarını şimdi size aktarayım.

"İnsanlık her hangi bir dersi deneyimlemeye başladığında ilk deneyim anından itibaren o derse ait enerji de doğar, insanlar onu büyüttükçe büyümeye devam eder, ta ki insanlığın bununla ilgili deneyimi bitene kadar varlığını sürdürür.

Ben de insanlığın savaşarak elde etme deneyimi ile birlikte var oldum. Enerji de var olduktan sonra tekamül etme ve öğrenme döngüsüne giriyor. Ben de bu oluşum döngüsüne girdim. Savaş meydanlarında insanların duygularını öğrenmeye başladım. Aşkı tanıdıkça ben de aşkı yaşamak istedim. Var oluşum savaş ve insanlar hala savaşmayı bitirmediği için bu isteğime binlerce yıldır ulaşamıyorum.


Türkiye'de yaptığın çalışma ile birlikte, Türkiye'deki dağılmış parçalarımın hepsi toplandı ve topraktan ayrıldı. Henüz dünyada dağılmış parçalarım olduğu için ben dünyadan ayrılamam. İnsanlık bu deneyimi bitiremedi. Lütfen beni Aşk'a dönüştür."


Gelen mesaj bu oldu. Aşk'a duyulan özlemi çok yoğun bir şekilde hissettim. İnsan olarak bunu yapma yetkim var mı ya da yapsam bile nasıl yaparım bunları bilmediğim için ben de Aşk boyutu görevlilerinden bu konu için yardım istedim. Var oluşta yaratılan madde ya da enerji alanındaki her şey saf niyetle AŞK olmayı isterse, Aşk olabileceği mesajını aldım. Tüm Aşk boyutu görevlileri ile birlikte benim alanıma gelen savaş enerjisinin aşka dönüşüm enerjisini başlattık. Bu dönüşüm insanlığın, dünyanın ve evrenin frekansına uygun olarak devam edecek.


Hayatınızı, insanlığı, dünyayı her neyi değiştirmek istiyorsanız Aşk olmayı seçtikten sonra her şeyi çok kolay bir şekilde dönüştürürsünüz.

Aşk = Var Oluş = Hayat

Var olan her şeyin özlemle kendinde var etmeye çalıştığı AŞKı yaşamlarımızdan uzak tutmak niye?

İlahi Gerçeklikteki Aşk Tanımını Anlamak

İnsanların tanımı ile aşkı anlamaya çalıştığınızda bir çok boşluk yaşamınızda var olup, aşktan korkmanıza ya da kaçmanıza neden olacaktır. Bunun yerine Aşkın gerçeğini bildiğinizde her nefesinizi aşkla almak ve verdiğiniz her nefesi aşkla vermek isteyeceksiniz.

"Yaratıcı'nın gerçekliğinden aşkı bilmeyi, anlamayı, algılamayı ve hissetmeyi seçiyorum. Bunu engelleyen tüm bilinçaltı çıkarlarımı iptal ediyorum ve alanımdaki ilahi gerçek olmayan her şeyi kaynağa gönderiyorum. Açılan boşluklar AŞK'la dolsun" bu niyeti yaptıkça alanınızdaki size ait ya da başkalarına ait korkular hayatınızdan ayrılmaya başlayacaktır.

Aşkı Yok Etme Görevlerinin İptali

Dünya evrenin Aşk merkezi. Var oluştaki her şey Aşkı hak ettiği için dünya her var oluş boyutundan gelen yaşamı kabul ediyor. Karanlığın, negatifin dünyada bulunma sebebi bu sebepten kaynaklanıyor. İnsanlık yapmış olduğu seçimler sonucu aşkı yok etmeye çalışan var oluş boyutları ile bağlantıya geçti. Bu enerjisel varlıklar kendi gerçekliğini insanlar aracılığıyla eyleme dönüştürmeye başladı. İnsanlara talep ettiklerini verirken onlardan aşkı aldı. Aynı zaman da onları kontrol edip aşkı yok etme görevli grubuna aldı. Eğer bu görevlilerdenseniz artık bu görevi bırakabilirsiniz.

Dünyanın frekans artışı bu görevleri yerine getiren insanlar kendi özgür iradeleri ile seçerlerse bu görevin iptal edileceği gerçeklik boyutunu yarattı.

Eğer bu görevlilerdenseniz aşağıdaki çalışmayı yapabilirsiniz.

"Özgür irademle aşkı yok etme görevimi bırakıyorum. Bu görev alanından bana teslim edilmiş her türlü yeti ve aracı Aşk boyutu görevlilerine teslim ediyorum. 

Aşk Koruyucularının beni korumaya almasını talep ediyorum. Şu andan itibaren önce kendi yaşamımda Aşk olmayı seçiyorum.


Aşka koyduğum aşkın gerçeği olmayan her şeyin benim aracılığımla arınmasını talep ediyorum.

Yapmam gereken arındırma için kendi sorumluluğumu tamamen alıyorum. Dönüşüm için Aşk boyutu görevlilerinden destek talep ediyorum.

Aşkın mucizeleri benim yaşamıma ve engellediğim insanların yaşamına artık keyifle aksın."


Bu niyeti ne kadar sık tekrarlarsanız arınmanız o kadar hızlanmış olur. Dünya da gerçekleştirdiğiniz sapmayı tamamen temizledikten sonra sizin kendi yaşamınızdaki beşeri aşk da daha mükemmel hale gelecektir.


Dileyen her şey AŞK OLsun...

12.02.2019

Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder