Sayfalar

14 Şub 2019

Aşk Paylaşımsa Kutsal Olur



Dün akşam Instagram'da bu akşam yapacağım Aşk Meditasyonu duyurusunu yapmak için canlı yayın yaptım. Canlı yayında "şifalanmasını istediğiniz aşkla ilgili hangi konular varsa bunu benim görebilmem için alan bırakın" diye bir söz söyledim. Ağzımızdan çıkan söze dikkat etmemiz gerektiğini sabah yeniden anladım.

Uyandığımda üzerimde ağırlık vardı. Bu ağırlığın ne olduğunu anlamak için çalışma
yaparken üzerimde kocaman beton bloklar gördüm. Şifalandırma için Aşk Meleklerini ve Serafim Meleklerini çağırdım. Bu ağırlık ne diye sorduğumda "eşin eğer zengin olursa çevredekilerin onun parasını yediğini düşüneceklerini ve bunu sana söyleyeceklerine inanıyorsun" cevabını aldım.

Bu cevaba şaşırmakla birlikte çalışma yapmaya başladım. Yaklaşık bir buçuk saat süren bir çalışma oldu. Bu alanın bana ait olmadığını bir başka kadının benim açtığım bir alanı kullanarak bunu yönlendirdiği algısı ortaya çıktı. Konu çok ağırsa hem meditatif halde çalışma yapıp hem de analiz etmek insanı çok zorluyor ve o an tam olarak algılanması gerekenleri algılayamayabiliyorum. Enerjisel düzeyde çalışma bitmesine rağmen enerjim olması gereken canlılıkta değildi. Başka işleri yaparken, dün gece canlı yayında söylediklerimden dolayı bu alanın bana geldiğini anladım. 
Şu an ilişkide aşkın yerine insanların birbirini kullanması empoze ediliyor. Bu kullanma ve kullandırma hali aşkın gerçekliğine uygun değil. Bu niyetle başlanan ilişki kendi kendini bir süre sonra tüketiyor.

Kişiler birbiri ile maddi ve manevi her şeylerini dürüstlükle paylaşmaya başladıklarında aşkın sonsuz gücü bu evlilikteki güzel olan her şeyi kolayca büyütecek; olumsuz olan her şeyi de eritecektir. Her zaman kalbimiz saf olduğunda biz evren tarafından destekleniriz. Aşk içinde kalbiniz safsa ilişkiniz ya da evliliğiniz kutsallaşır.


İçinde olduğunuz ya da gelecekte içinde olacağınız aşk halinde saygı, sevgi ve saf niyet aşkınızı kutsal hale getirir. Bu kutsallık da sizi partnerinizi ve olursa çocuklarınızı korumaya alır. Siz ve dünyadaki her insan çok değerli, çok özel ve çok kıymetli. Hem kendinize hem de partnerinize bu özel olma halini yaşatırsanız ilişkiniz mucize armağanla büyür ve gelişir.

Işık, koşulsuz sevgi, sevgi ve aşk bizim kutsal yolculuğumuz. Bu yolculukta kendinizi ve partnerinizi ne kadar çok kabul eder, aranızda sevgi köprüleri kurar ve daimi paylaşım içinde olursanız kendi kutsallığınıza ulaşırsınız.

Her şey AŞKtan...

14.02.2019

Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder