Sayfalar

25 Şub 2019

İptal Edip Evrene Gönderince Ne Olur

Bu ve bunun gibi yazıları okuyanlar kendilerini arındırma isteğine belirli bir zaman sonra erişiyorlar.
Ancak yanlış öğretilerden dolayı kendilerini doğru bir şekilde arındıramıyorlar. 
Bu konuları öğrenme yolculuğumun başında bir çok farklı teknikle karşılaştım. Öğreten doğru biliyordur diye alıp uyguladığım yöntemler oldu, bazısını da bünyem kabul etmedi ve ben de kullanmadım.

Sonra algılarım açılmaya başladıkça hiç olmaması gereken yerlerde dünyanın kendi içinde karanlık
enerjilerle karşılaştım. Nedenini anlamaya çalıştım, o an gelmese bile sonrasında nedenlerini öğrendim.
Kişinin alanında bulunan her şey kişiyi arındırmak için bu alanlara yönlendirilmişti. Şimdi kuantum öğretilerle çöp atılacak alan daha büyüdü ve hop karşımıza evren çıktı. İnsanlarda ortaya çıkan duygu, düşünce ve enerjileri olumlu olumsuz her şeyi evrene göndermeye başladı.
Henüz kaynağın frekansına ulaşacak bilgelikte değilken, kendi kendime bana ait düşük titreşimli her şeyi dönüştürecek bir alan yaratılmasını talep etmiş ve ismine de Sevgi ve Işık Geri Dönüşüm Tesisi demiştim.
Var oluşta her yaratılmış kendine ait her şeyi ile birlikte tekamül eder. Var oluş zamanı ve insan yaşamı birbirinden çok farklıdır. Var oluş kendi zaman döngüsünde her var oluş parçasına kendi oyun araçlarını toplayıp kaynağa getirmesini bekler. Bunları ne zamana kadar kaynağa getireceği yaratılmışın kendine bağlıdır. Dağıttıklarını toplamadan kaynakta bulunamaz.
Bu nedenle lütfen kendi iyiliğiniz için tekamülünüzü geliştirecek sahip olduğunuz size ait frekansı düşük her şeyi arındırırken kaynağa gönderin. Yoksa tam kaynağa ulaşmışken var oluş yasaları haydi bakalım geride bıraktıklarını topla diye sizi çöplerinizi bıraktığınız yaşam alanlarında bedenlendirmesin.
Tüm yaşamlarımızdaki yaşadığımız her şeyin sorumlusu biziz…
25.02.2019

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder