Sayfalar

27 Şub 2019

Hatırlamayı Seçiyorum


Hatırlamayı Seçiyorum

Hayat içinde unutkanlıkla ilgili kendi kendinize çok fazla söz söylüyorsanız artık o sözleri değiştirmenize bu yazı aracılık edebilir.

Geçenlerde arkadaşımla buluştuğumuzda bana görseldeki çiçeği getirmişti. Çiçek masa ile o kadar uyumlu haldeydi ki bunu unutma potansiyelim çok yüksek diye düşündüğüm anda "bu çiçeği buradan giderken almayı hatırlamayı seçiyorum" dedim.


Sohbet muhabbet her şey çok güzeldi artık masadan kalkma zamanımız gelmişti. Toparlandık çanları aldık, tam merdivenden inerken garson "hanımefendi çiçek size mi aitti" sorusunu yöneltti. Ben de gidip çiçeği aldım. O mekan çok keyifli ancak sipariş vermek, hesap ödemek için biraz çaba sarf edilen bir yer. Normal koşullarda o garsonun bizim masamızın olduğu yerde masayı kontrol etmesi çok zor bir durum. Siz kendi yaşamınızı nasıl programlarsanız evren sizinle iş birliği yapıyor.

Hatırlamak İçin İpuçları

Herhangi bir unutkanlık ile ilgili yaşadığınız durumda kendinizi yargılamadan ya da etiketlemeden "bir sonraki sefer bu durumla ilgili yapmam gereken bana ait her şeyi hatırlamayı seçiyorum"


"... yapmayı unutmayım" yerine" ... yapmayı hatırlamayı seçiyorum"

Birinden bir şey yapmasını isterken cümlenizi "... yapmayı/almayı hatırla lütfen" diye bitirin.

Bırakmanız gereken anıları bıraktığınız kendi sorumluluğunuzdaki hatırlamanız gereken her şeyi hatırlayarak geçirdiğiniz harika bir ömür diliyorum.

27.02.2019


Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder