Sayfalar

12 Şub 2019

Topraklanma


Bir çok yerde farklı farklı topraklanma yöntemine denk gelmişsinizdir.

Bu yöntemde kendi üzerimizde biriken ya da bize ait pozitif ve aydınlık olmayan enerjileri dünyaya yönlendirmeden dünya ile bir olma çalışması yapacağız.


İsterseniz doğada isterseniz şu an bulunduğunuz ortamda bu çalışmayı yapabilirsiniz.

"Şu an alanıma dünyanın koruyucularını ve ışık rehberlerimi davet ediyorum. Şimdi kendimi huzur ve mutluluk frekansında hissetmemi engelleyen bana ait ya da
başkalarına ait her şeyi ışık rehberlerime kaynağa götürmesi için teslim ediyorum. Tüm yaşamlarımda bilerek ya da bilmeyerek dünyaya yönlendirdiğim düşük enerjili her şeyi dünyanın koruyucularının dünyanın frekansına uygun olarak arındırıp kaynağa götürmesini talep ediyorum. Şimdi dünya ile sadece sevgi paylaşım alanımı aktif ediyorum."

Bu niyeti yaptıktan sonra gözlerinizi kapatın, hem kendinizin hem de dünyanın arınmasını hissedin. İçinizden ne kadar çok "özür diliyorum ve seni seviyorum" kelimelerini tekrarlarsanız o kadar çok hafifleme hissedersiniz.

Hatırlayalım, Dünya insan olmadan da yaşamını sürdürür; ama insan Dünya olmadan yaşamını sürdüremez...


12.02.2019

Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder