Sayfalar

7 Şub 2019

Ruhsal Ve Dünyasal Ailemiz


Frekansımız düşüp madde formuna geçiş yapmaya başladıktan sonra ruhsal ailemizle bir araya geliyoruz. Dünyada bedenlenmek için de dünyasal ailemizle var oluyoruz.

Hem ruhsal ailemiz hem de dünyasal ailemiz bizim ruhsal olgunluğa erişip kaynağa/yuvaya
ulaşmamız için bize yol gösteriyorlar. Bu yol gösterme ruhumuz için gerekli dersleri fark etmemiz yönünde oluyor. Şu an bulunduğumuz dualitede olgunlaşma daima pozitif öğreti ile olmadığı için negatif deneyimlerde yaşıyoruz.


Ruh bazen daha üst boyuta yükseldiğinde hala kendi aile bireyleri alt boyutlarda ise onun karmik döngüsüne destek olmak için daha düşük boyutlarda bedenlenmeyi seçiyor. Bu destek dünya boyutunda var olan unutma perdesi ile kişi büyürken unutuluyor. Uyanış denilen süreç başladıktan sonra bu aile karması ile ilgili verilerde kişinin frekansına uygun olarak açığa çıkıyor. Eğer uyanış bu yaşamda gerçekleşmezse bu hatırlama gerçekleşmiyor.

Aile Karmanız İçin Bu Dünyadaysanız Neler Yapmalısınız

Eğer siz de bu ruhlardansanız ve bu zamana kadar ne yapmanız gerektiğini tam olarak fark edemediyseniz yazacağım konuları kendinizde kontrol edip, onaylamaları yapabilirsiniz.

"İlahi gerçeği bilmeyi seçiyorum. Şu an yaşadığım yaşamda ruhsal ailemin karmasını dönüştürmek ruhsal görevlerimden biri mi?" ve "İlahi gerçeği bilmeyi seçiyorum. Şu an yaşadığım yaşamda dünyasal ailemin karmasını dönüştürmek ruhsal görevlerimden biri mi?" sorularını ayrı ayrı sorup cevabını ya kas testi ile ya da sarkaçla öğrenin.

Sorulardan herhangi birine "evet" cevabını aldınızsa okumaya devam edebilirsiniz.

  • "Şu andan itibaren almam gereken sorumluluğu %100 alıyorum. Şu an alanımda var olan ve benim ruhsal planımla uyumsuz olan sorumluluklarım varsa onları ilahi olarak olması gereken neyse onu yapması için ruhsal rehberime teslim ediyorum" niyetini yaparak ilk adımınızı atabilirsiniz.
  • Dünyasal ailenizin karmasını dönüştürmek için buradaysanız kırgın ve küskün olduğunuz aile bireyleriniz için affetme çalışmalarını o kişi ya da kişileri gerçekten affedene kadar yapın. Eğer ruhsal ailenizin karmasını dönüştürmek için buradaysanız ruhsal aile bireyinizi ya da bireylerinizi tespit edin. Bu konu için kas testi ya da sarkaç size yardımcı olacaktır. O kişi ya da kişileri tespit ettikten sonra o kişi ile herhangi bir kırgınlığınız ya da küskünlüğünüz varsa yine tamamen olana kadar affetme çalışması yapın.
  • Günlük yaparsanız daha iyi olur, ama her gün yapacak zamanınız yoksa haftada en az üç gün kalbinizden ruhsal ya da dünyasal aile bireylerinize koşulsuz sevgi gönderin. Bu işlemi imajine ederek ya da "tüm aile bireylerim size koşulsuz sevgi gönderiyorum" cümlesini tekrarlayarak yapabilirsiniz. Bir dakika ile başlayıp zamanla bu süreyi arttırmak sizin için en uygunu olur.
  • Artık aile bireylerinizle ilgili kendi ailenizden de olsa şikayet etmeyi bırakın. Şikayet enerjisi sizi asla çözüme götürmeyecek araçlardandır. Ne kadar çalışma yaparsanız yapın şikayet etmeyi bırakmadığınız sürece dönüşümü gerçekleştiremezsiniz.
  • Günlük şu niyeti yapabilirsiniz "ben ya da ailem aile karmamız için zor yolu seçtiysek, ilahi olarak bu karmanın dönüşmesinin daha kolay yolu varsa lütfen ışık rehberim bu yolu bulmam için bana yardım et. Kendim için kolaylığı seçiyorum" Bu niyet eğer karmik dönüşümünüz zorsa bunu kolaylaştıracaktır.
  • Kendinize inancınızı güçlendirin. Kendinize ne kadar çok inanırsanız her şeyi de daha kolaylaştırırsınız.
  • Asla aile bireylerinizi deneyimi ne olursa olsun güçsüz ve zavallı görme yanılgısına düşmeyin. Dünyasal boyutta ve ruhsal boyutta her şey göründüğünden farklı olabilir.
Çok güçlü ve olgun bir ruh olduğunuzu hatırlayın. Hatırlamaların hepsi sizi çözüme hem bir adım daha yaklaştırır hem de süreciniz kabullenmeniz artar. 

Ruhsal ve dünyasal ailemiz çok kıymetli.

07.02.2019

Spiritüel Rehber Yasemin Derya Metin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder